Blodbad.

Jag sitter just nu i soffan, är skitirriterad av ingen anledning alls egentligen. Men jaaaops, så blir det när man är tjej och har jävla niagarafallen mellan benen. Låter inte så mysigt, va? Tänk då på stackars Dennis som får stå ut med att jag är skitarg, utan att han vet varför. Men ja, han är kille och man ska ju inte förvänta sig speciellt mycket av sådana.. Nu ska jag ut och röka, hoppas bara att den där duvan har dragit till något annat plejs. Imorgon är det jobb som gäller för mig, 16-23/34, så vi var faktiskt iväg och köpte en svart slips till mig idag :) Jag hat aldrig kunnat knyta slips tidigare, men av någon underlig anledning lyckades jag knyta en riktig slipsknut! Lyyyyycka. Rökdags, sen ska jag nog lägga mig i sängen och mysa med min älskade pojkvän. Me lööööjk it <3


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0