Christopher, min stora prins!

Igår var vi iväg till BVC innan vi åkte till dagis. Christopher har vuxit en hel decimeter på ett år, woho! Numera är han faktiskt hela 103,5 cm. Långeman, haha! Han hör bra (tycker det är konstigt mtp att han aldrig hör mig..) och ser relativt bra. Iaf på höger öga, på det vänstra såg han lite sämre. Han ville inte hoppa på ett ben och ville inte gå balansgång och så ville han inte rita en gubbe, men det gör inget. Han är världens bästa 4-åring för mig ändå. När vi var klara där åkte vi till dagis och när vi kom dit berättade pedagogerna att prins Daniel hade varit där, alltså gått förbi gräsmattan där dom var. Vi missade tyvärr det.. Efter dagis åkte vi till BUP, där vi konstaterade att vi ska fortsätta gå ett tag till.

Jag tycker det känns trist, det här med Tickes förskola.. Jag trivs inte alls med att ha honom där, jag känner inte att jag kan lita på att personalen kan hålla koll på alla 17 barn samtidigt. Det är 3-5-åringar på Christophers avdelning och det finns bara 3 pedagoger.. Känns lite mycket med nästan 6 barn/pedagog..


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0