Det vet duva?

Den där duvan som jag har berättat om i tidigare inlägg har inte visat sig på ett par dagar, den tog väl semester.. Men när jag satt ute på balkongen för en liten stund sen kom den flygande. Jag fick lite smått panik och gav ifrån mig ett illtjut, och då flög den iväg - bara för att komma tillbaka efter en halv minut igen. Då gick jag in. Det måste vara något fel på den, för den försöker nog bygga bo på balkongen ovanför oss. Den har väl försökt på våran balkong också, men det går inte för sig för varken mig eller Dennis.

Christopher är ju som sagt hemma från dagis idag, och vi ska väl börja göra oss i ordning för en utedag alldeles strax. Jag tror att vi tar oss en sväng ner till Riddarparken, han älskar den!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0