En hektisk dag.

God kväll. Jag har precis ätit lite mat. Har ju jobbat sen 10.30 imorse, först på ett ställe i Värtahamnen i 5,5 h. När jag hade slutat där hade jag typ 30 minuters "rast" i väntan på budbilen som jag skulle åka med till nästa ställe. Han kom självklart inte för att hämta bara mig, utan massa mat också som skulle dumpas där jag skulle jobba. Just nu är jag så fruktansvärt TRÖTT! Jag ska gå och lägga mig alldeles strax, orkar knappt hålla ögonen öppna.. Men sånt är livet ibland. Jobbar imorgon också, 10.30-14.00 eller 16.00. Beror på hur det ser ut när lunchgästerna har gått.. Och på lördag - jag bävar inför den dagen - ska jag jobba på min chefs bröllopsmiddag! Tretton timmar blir det då ungefär, men det är helt okej. Måste bara se till att ha med mig ett par extraskor så jag kan byta mellan varven.. Nu har jag rökt klart, så jag ska borsta tandsingarna, tvätta av mig sminket och sen gå och lägga mig! Godnatt.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0