En jobbig natt.

Idag är min prins hemma med Dennis. Jag jobbar fram till 15, och efter det ska jag hem och ta det lugnt. Jag ska laga lite mat och så, sen kommer det bli dötid framför teven eller i sängen direkt. Låg vaken skitlänge igår och tänkte, ibland behöver man göra det.. Det värsta är bara att tankarna jämt börjar snurra när jag faktiskt måste sova. Låg t.o.m och räknade sekunder igår.. Tick.. Tack.. Tick.. Tack.. Sjukt jobbigt. Men ja, nu är jag iallafall på väg till jobbet. Bussen var fem minuter sen, så ja missade tåget jag egentligen skulle ha tagit. Och så har jag självklart inget nummer till någon av dom ansvariga. Whatcha gonna do?


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0