Helg? Nä, inte riktigt än va..

Vi har varit ute en sväng idag, i Riddarparken faktiskt (ovanligt, va?). Det var jättekallt och Ticke ville inte ens leka, så vi gick hemåt igen vid halv två. Dennis lillasyster är här och leker lite med Christopher, får se om hon stannar kvar och äter också. Vi ska äta torsk, potatis och äggsås. Det är första gången jag gör den maträtten, vi brukade äta det när jag var liten och jag har längtat efter att äta det!

Imorgon ska Dennis mamma vara barnvakt åt min lille plutt, jag ska jobba och Dennis ska iväg med jobbet och hitta på massa skojaiga saker. Jag har jobb imorgon och på söndag på Polstjärnan, måndag-fredag på Frösundavik och sen är det helg och då sticker vi till Motala på lördagen och till Göteborg på söndagen. Sen är drt jobb måndag-fredag på Frösundavik igen, kul som fan! Dock kommer det kännas som noll fritid alls, måste kliva upp redan klockan 4 på morgonen för att hinna i tid.. Men jobb är jobb och det är det här jag vill göra. Nu ska jag fortsätta med maten, hörs sen!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0