ingenlattemamma

Haha, ja.. Anledningen till att jag faktiskt valde att byta om till ingenlattemamma är för att jag faktiskt inte ens dricker latte. Jag mår illa av den varma, skummade mjölken.. Nej, då är en hink kaffe med massor med KALL mjölk i heeelt underbart!

Idag har jag städat lite, fixade i ordning i köket och hallen och i Tickes rum. Och så har jag varit duktig och slängt i två maskiner tvätt som numera hänger på tork. Vattnat växterna har jag gjort också och min fina tomatplanta som jag fick av Dennis mamma börjar växa till sig! Jag är så stolt över att den fortfarande lever.
Jag har faktiskt varit nere i centrum en sväng idag också, träffade Nathalie och Denise och lille Vincent och en kompis till N och D. Jag var inte på så bra humör, så jag drog hemåt efter en stund och fixade mat och så.

Dennis ligger i soffan och sover men jag ska väcka honom alldeles strax, för jag har verkligen ingen lust att gå och lägga mig i stora sängen helt själv :( Det blir liksom lite ensamt då..

Nu är det dags för mig att säga adjö,

ADJÖ.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0