Jag har en riktig fobi, eller två.

Jag är LIVRÄDD för myror och andra småkryp. Jag är LIVRÄDD för fåglar, speciellt duvor. Jag får panik, på riktigt. Jag kan inte ens gå ut på balkongen nu bara för att det är myror där, och till råga på allt så är det en jävla duva som flyger in på balkongen hela tiden och sätter sig på balkongräcket och stirrar på mig med en tom jävla blick. Det är nästan som att den säger jag vet att du är rädd, haha, och jag sitter här för du vågar ändå inte göra något! Jag klarar verkligen inte av äckliga småkryp och fåglar. Inte ens vanliga jävla burfåglar, jag får lite smått panik här alltså. Funderar på om jag ska ta och ringa Dennis mamma och kolla när hon är hemma, så att jag kan gå dit och vara en normal människa, för där har dom minsann inga duvor som stirrar på mig. Blä, jag får rysningar över hela kroppen! Jag tycker det är så obehagligt.. Det här skrämmer mig mer än att gå ensam i en park en mörk höstnatt, typ. USCH.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0