Jaha, dags igen..

På väg till jobbet nu.. När klockan ringde näst sista gången, 04.28, så ställde jag ytterligare ett larm 04.35. Bara för att upptäcka att jag vaknade 04.58. Stress! Rusade upp, plockade i ordning mina saker, målade mina ögonbryn och sprang iväg. Fortfortfort! Kom fram till busshållplatsen lagom till att bussen kom. Men fy bubblan vad jag är trött! Klev upp halv fem igår, somnade vid elva-halv tolv någon gång i natt, och så upp fem! Det är inte okej med på tok för lite sömn för mig! Ikväll går jag och lägger mig när jag har lagt Ticke. Punkt.

I övrigt var eftermiddagen helt värdelös igår. Vi beställde hem pizza från Andra Sidan. Barnpizzan jag beställde till Ticke var lika stor som en vuxenpizza och kostade dessutom lika mycket. Hujedamej..


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0