Jahaja.

Jag har precis ätit lite frukost, fast jag har varit uppe sen kvart i åtta. Två kokta ägg blev det, typ det enda jag får i mig på morgonen.. Och kaffe såklart! Jag ska alldeles strax brygga lite mer kaffe, och sen ska jag ta itu med vardagsrummet.. Måste försöka få någon ordning på allting. Det känns inte alls kul att komma hem och ha massa grejer med sig - och sen finns det ingenstans där jag kan lägga av mig det.. Förutom på golvet eller den lilla bänken i köket. Men ja, det löser sig.

Idag ska det komma några människor hit och lufta elementen, någon gång mellan 8-18 kommer dom. Eftersom klockan är två snart så har dom drygt fyra timmar på sig.. Jag avskyr verkligen att sitta och väääänta...


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0