Lite för mycket, va?

Blä, jag har fastnat. Framför datorn, var annars? Jag måste försöka hitta någon motivation till att städa eller göra något annat aktivt.. Om ett par timmar ska jag iallafall ner i centrum och sätta in pengar på Dennis konto. Haha, vi skulle ta ut 400:- från bankomaten igår.. Dennis tryckte lite hårdare på knapparna med siffror, bara för att dom är så tröga. Så ja, han trycker in en siffra i taget; 4, 0, 0, 0... 4000:- fick han ut istället för 400:- och så gick det inte trycka på avbryt transaktion heller. Men jag kommer få lite motion idag då, alltid trevligt!

Nu måste jag ta tag i livet här känner jag lite spontant sådär, va..


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0