Måndag morgon..

.. och jag sitter här och dricker kaffe. Idag ska jag städa (!!!!). Det ser ut som om en orkan har dragit fram genom lägenheten, not nice. Jag ska tvätta någon maskin tänkte jag, och så ska jag DISKA. Och lite senare idag ska jag sticka till Bro och fixa i lägenheten där också, har en del grejer som måste göras.

I lördags var jag hemma hos Emily. Jag hade så sjukt roligt heeeela kvällen, förutom en timme ungefär då det var lite annat som hände. Men annars var det lugnt. Vid ett, tror jag, drog jag, Emily och två av hennes killkompisar till Sportbaren och dansade ända till stängning. Mm, det var kul.

Nu ska jag börja städa, känner inte för att skriva något mer nu.. Hörs sen!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0