Min lille sjukling :(

Trött tjej a'la carte idag. Dennis väckte mig halvfyra imorse, har varit uppe sen dess förutom kanske tio minuter som jag slumrade till imorse. Drygt, jag vet.
Ticke blir hemma från dagis imorgon, han har haft feber ikväll, 38.9.. Stackars lilleplutt. Men han kommer bli frisk så fort han ska hem till sin pappa (på söndag), det kan jag nästan lova.
Jag tycker det är jättetrist att han blev sjuk just den här helgen.. Hade verkligen sett fram emot att få en HEL helg borta från Stockholm, två nätter hos syrran och hennes familj och sen bilfärd ner till Göteborg.. Sen tillbringa typ4-6 timmar helt ensam med Dennis i en bil - det vet jag däremot inte om jag pallar. Haha på den liksom.

Jag är aptrött, så jag ska bara skriva klart det här, ta upp Ticke för sista kissen och sen ska jag SOVA. Hoppas bara jag somnar ordentligt. Brukar ha jättesvårt att sova när jag inte får göra det på mitt sätt.

Byebye.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0