Pirates Of The Caribbean

Igår var jag och Dennis på bio och såg Pirates Of The Caribbean: On Stranger Tides. Riktigt bra! Meeeen.. Jag gör inte misstaget att gå på 3D-bio en gång till. Mina ögon får anstränga sig jättemycket, jag ser suddigt, hänger inte med i bilden alls.. Det var verkligen inte kul. Dessutom åkte dom där jävla 3D-glasögonen ner hela tiden, så jag fick stta och hålla i dom för att dom inte skulle glida neråt näsan. Dom var tunga, otympliga och allmänt.. träliga. Men filmen var bra iallafall, och det var ju ett plus i kanten! Får se om det kanske blir bio med hjärtat innan helgen igen, har ju två gratisbiljetter. NAJS!

Annars händer det inte så mycket.. Jag håller på att tvätta, ska slita bort alla lakan och så ur sängarna också och tvätta allt det. Och så ska jag diska, dammsuga i alla rum, skura rent i badrum+lilla toaletten. Mm, jag vet. Jag har ett ruskigt innehållsrikt liv at the moment.

Hörs sen!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0