Ridin' solo

Blääää, det är TRÅKIGT att bara sitta hemma och glo. Jag kan ju inte direkt gå någonstans heller med tanke på att QSEC ska komma hit och lufta elementen.. Men ja, jag har väl roat mig någorlunda bra iallafall = städat, tvättat, vikt kläder och lagt in i garderober och byrå, plockat och vilat. Jag tror att jag ska försöka hitta på något som jag och mitt stora hjärta kan äta till middag idag.. Jag funderar på att göra någon pastasås och ha pasta till (såklart), behöver bara få lite fantasi när det gäller matlagning nu. Dennis ska iväg och spela ikväll, så jag blir solo heeeela kvällen lång. Lär väl inte hitta på något speciellt, men det skulle vara kul att göra.. Något?


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0