Stackars lilla orm :(

Haha, btw.. När jag städade i Tickes rum idag gick jag igenom lådorna för att torka ur dom och så. Vet ni vad jag hittade?


Han har väl antagligen råkat pilla sönder den stackars ormen och sen gömt den i lådan under en bok, längst in.. Säkert för att jag inte skulle se den. Men jag ska vara en duktig mamma och laga ormen och lägga den på hans kudde tills han kommer hem på söndag (!!).
Och ja, jag saknar honom otroligt mycket! Jag vill att han ska komma hem nununu så att jag fårr pussa och krama på min prins och säga att jag älskar honom MEST av allt i hela världen. Och så vill jag laga hans favoritmat; korvsoppa - mest för att jag själv är så sugen på den, mwhah.


Kommentarer
Petra

Haha! Lite kul faktiskt att han var så nyfiken att kolla inuti ormen..bokstavligt talat! :o)

Jag kom på låter!! Boys dont cry.. Lyssna på texten, den är väldigt djup o fin!

Puss och kramisar!!

2011-05-04 @ 21:35:23
URL: http://skrutta.blogg.se/
Jonsigrid

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-11-07 @ 11:15:36
URL: http://jonsigrid.blogfrombed.com


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0