Träningsvärk.

Jag har så fruktansvärt ont i mina höfter och i ryggen idag. Hade helst velat stanna hemma, men jag behöver jobba lite grann så Dennis slipper stå för både hans och min och Tickes försörjning. Christopher är hemma med Dennis idag eftersom det är planeringsdag på dagis.. Sen resten av veckan lämnar Dennis på dagis och jag hämtar igen vid 16-snåret. Skönt att det blir max 8 timmar om dagen denna vecka.

Imorgon behöver jag, btw, inte åka förrän en hel kvart senare än vad jag gjorde idag! Det känns helt gudomligt, för det innebär att jag har en kvart extra på mig att göra mig i ordning på morgonen. Helt lovely!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0