En liten brännskada.

Jag har bränt mig lite grann på axlarna. Det gör inte så värst ont för tillfället, men med tanke på att jag suttit ute i solen även idag så tror jag att jag vet vad jag har att vänta imorgon. Ajsing, säger jag bara. Btw, när jag och Ticke var på väg ner till Riddarparken idag så började han prata om barn. "Vill du ha ett barn till, mamma?" frågade han. Jo, men det vill jag sa jag då. "Men om du får ett barn till, kommer jag försvinna då? Måste jag gå bort från dig?". Hrmf.. "Nej, verkligen inte! Jag kommer vilja ha dig också!" förklarade jag. Sen undrade han om jag skulle kunna älska två barn, och ja.. Självklart skulle jag det! Jag skulle inte tacka nej till ytterligare en liten knodd, men jag skulle vara noga med att visa Ticke att jag älskar honom också. Bara för att det kommer ett tillskott till familjen kan man inte "glömma" den förste.. Nej, nog om det.

Dennis ligger och snarkar bredvid mig. Han är rätt söt när han sover, haha.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0