Jippie.

Helt slutkörd idag. Har en frän app på min iPhone som räknade ut att jag, på ungefär tre timmar och tjugo minuter, sprang nästan en mil! Coolt, aldrig orkat gå så långt tidigare, men det är klart.. Jobbar man så jobbar man och då är det kul att springa (läs: gå)! Meeeen nu är jag iallafall hemma igen. Efter jobbet tog jag mig en sväng till Carro i Södertälje. Hade tänkt hinna umgås med henne en stund, men Dennis jävla arbetskollega som skulle hämta mig kom när jag hade varit med Carro i typ.. 20 minuter eller något sånt. Bajs på hans kollega!

Just nu sitter jag och glor, har recis löst ett probleeeem med BBB. Haha, så det kan gå ibland ^^


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0