Tröttare än dig.

God morgon!
Igår jobbade jag i Solna. Det var hur kul som helst, men jag kände nog att jag tappade lite fokus när alla grabbar jag jobbade med hellre ville titta på alla söta mammor som fanns i restaurangen. För ja, det var ju mammablogg-gala igår, runt 180 tjejer fanns på plats. Jag hade egentligen velat gå på själva galan, men jag hade inte riktigt råd.. Dessutom fick jag ju ändå chansen att "vara med" på den eftersom jag jobbade där!
Maten som serverades såg riktigt god ut, men jordärtskocksoppa är nog inte min grej alls. Resten var säkert superb! Vi som jobbade skulle få ta del av desserten, men av någon anledning fanns jag inte i köket vid det tillfället, så när jag kom tillbaka var allt slut, typiskt!
Såg skitmånga snygga klänningar igår, och ännu fler par snygga skor! Gaaah, jag behöver nya skor, btw..

Nu ska jag hinka i mig lite mer kaffe, för om ett tag ska jag åka in till stan och äntligen få träffa min prins igen. Jag har saknat honom som bara den.. Och så finns ju vetskapen om att han, om bara två veckor, ska ner till Göteborg igen och vara borta 14 dagar.. Det suger att hans pappa bosatte sig i Göteborg..


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0