Godnatt! <3

Vad gör man egentligen när man har tråkigt? Jag sitter vid datorn och kollar runt samtidigt som jag tittar på TV. Och så tänker jag alltid "jag kanske ska gå och lägga mig?", men ikke. Jag väntar uppe till sista sekund typ. Jag hatar verkligen att gå och lägga mig ensam, för det känns så.. Ensamt. Jag tycker om att bli omhållen på natten, bli pussad på pannan lite då och då och typ krypainunderskinnetpådenjagsovermed=Dennis, men jag låter bli det sista.
Han slutar vid tre, alltså bara om 1½ timme. Känns som en hel evighet, så ja. Jag går och lägger mig. Tror dessutom att min andra loverboy John B. Lund ligger och väntar på mig ;)


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0