God förmiddag!

Jag har sovit som en kratta i natt.. Ingenting alls, nästan. Jag somnade någon gång efter tre, och vaknade vid fem, halv sex imorse. Efter det låg jag mest och vände och vred på mig.

Jag var så trött igår medan jag städade, men jag höll mig vaken. Typ iallafall.. Skulle vänta på Dennis som skulle komma hem strax efter ett, men han trillade inte in förrän efter två någon gång.. Snacka om att sitta och vänta helt i onödan. Det kommer inte hända igen.

Planerna för dagen är inte många alls. Jag ska ta ett varv med dammsugaren när sen stora killen klivit upp ur sängen, och så ska jag torka golven överallt. Kanske ska passa på att slänga i en maskin tvätt nu, så jag har det gjort?

Äh, det blir mest en massa dravel nu, känner jag.. Hörs sen?



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0