If you were true, it all would have been.

Eftersom min laptop är typ DÖD valde jag att betala mina räkningar via appen som finns för iPhone. Det fick helt okej, dock skrev jag fel OCR-nummer flera gånger. Men det löste sig innan jag hann godkänna betalningarna. Har en räkning kvar nu, den ska jag ta senare i veckan.. Det känns också sköööönt. Blir en bra månad för oss, trots allt.

Förresten!! Pratade med facket idag, min ombudsman(kvinna?) hade sagt käpprätt åt helvete fel till mig förut. Hennes chef var tvungen att attestera utbetalningen och fick lov att göra det i torsdags, alltså SKA mina pengar sitta på mitt konto imorgon. Tackförden AB. Äntligen liksom.. Skulle inte sitta fel om som pengarna kommer in imorgon, har nämligen en sak som jag måste hämta ut till Dennis eftersom han fyller år då.. Tihi, bästa! :)

Men ja, nu ska jag ta ett varmt bad och sen traska ut med prinsessan som bor här. See you later!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0