I'm all out of love

Dennis sitter och tittar på maskeradkläder för män. Varje gång det dyker upp en dräkt där det finns en snopp så skrattar han hjärtligt. Jag menar det, han skrattar verkligen hjärtligt, riktigt glatt! Det är kul at höra honom skratta så, men ärligt talat.. Vad är det för sandlådehumor min älskade pojkvän har?

På fredag ska jag och Dennis gå på bio och se Breaking Dawn - Part 1. Jag ser verkligen fram emot det! När jag bokade biljetterna igår var det bara jag som hade bokat, så jag kunde fritt välja mellan alla platser i salongen. Dock väljer vi att gå på budgetbio, haha. Falken i Jakobsberg är bäst när det gäller priserna, 80:-/person, inte illa! På SF kostade det 110:-/person och det känns mer värt att betala 60:- mindre.. Ja, ni förstår. Dessutom slipper vi slösa massa bensinpengar till Kista, YAY!

Nu ska jag dra med mig Dennis och Kiara ut på en promenad innan det är dags att sova för natten. Jag återkommer imorgon med ännu mer tråkig information om mitt underbara liv.

PUSS!





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0