iPhone-appen *tummen upp*

Jag använder ju appen som blogg.se har gjort till iPhone. Jag älskar den! Jag gör verkligen det, men det finns en grej som är riktigt störande med den. När man har bloggat så ska det ju synas under "Senaste händelser" när man loggar in med en dator, men det gör inte det när man bloggar med appen. Så sjukt störande! Jag vill ju kunna gå in och ändra vissa inlägg ibland, om jag har stavat fel eller så. Men nej, det förbjuds man till att göra tydligen.. Eller? Någon som vet hur man kan göra?



Kommentarer
petra

Nää och sen att man inte ser antal besökare.. Men det kanske ligger under utveckling? ;)

2011-11-02 @ 16:06:21
URL: http://skrutta.blogg.se/
Anonym

det har jag inte tänkt på... men jag har däremot problem med att uppdatera med massa bilder iinlägget... "bilden kunde inte laddas upp"........

2011-11-10 @ 18:31:57


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0