Ja! Jag är vaken,

men inte fan är jag pigg.. Var ute igår en sväng, rätt kul faktiskt :) Dock var vi inte där till stängning, vilket var riktigt sköööönt!

Vet ni vad jag har tänkt på? Jag jobbar ju som servitris och har gjort det i några år nu, men sen då? Jag kommer ju inte kunna vara servitris resten av livet, fram till pensionen.. Drömmen är att ha egen restaurang, men vi får vän se vad som händer med det. Först och främst ska jag PLUGGA någonting med restaurang, jag har ju vissa betyg, men jag vill ha mer kunskap om saker och ting..

Aja, nu ska jag glo ut genom fönstret. Hörs sen!

PUSS.



Kommentarer
Petra

Haha, näääe, servitris orkar man nog inte vara en hel yrkeskarriär, men klart du ska slå slag i saken och öppna eget! Go girl!

2011-11-12 @ 13:48:16
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0