Någonting har gått jävligt fel här..

Jag har min hyra på autogiro, alltså; den ska dras automatiskt sista natten varje månad. Det har varit något fel på mitt konto tydligen, så det har inte dragits som det ska, så istället har jag fått knappa in hyran manuellt varje månad. För två månader sen fixade vi till det så att det skulle dras automatiskt.. Men icke. Förra månaden drogs hyran en vecka sent, och nu har problemet dykt upp igen. Hyran är inte dragen, banken är så jävla ohjälpsamma och hyresvärden säger att det inte är deras problem att autogirot inte funkar. Hm.. Börjar fundera på om jag ska byta bank helt och hållet? Kanske strunta i att ha Swedbank? Jag hatar när det blir såhär fel..



Kommentarer
Petra

Det är många som haft problem med swedbank och autogiro..

2011-11-02 @ 10:27:50
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0