Nu du..

Jag är på väg till jobbet. Börjar kännas som att det är det enda jag gör.. Kliver upp på morgonen, fixar mig, åker till jobbet, jobbar.. När jag kommer hem har jag egentligen tusen saker att fixa, men jag orkar inte. Jag har så ont, ont i hela kroppen. Ryggen värker, knäna gör ont, huvudet dunkar och bultar.. Brukar ta en citodon när det är som värst med värken, men det känns inte som att det hjälper längre.. Dessutom har Dennis en jävla jobbig tandvärk, så han brukar också slänga i sig en sådan. Och nu börjar dom ta slut, så jag får prioritera lite. Jag klarar mig med min värk, men Dennis kan knappt sova vissa nätter.

Nej, svammel på hög nivå här. Hörs sen..





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0