På resande fot.

Jag gick upp lite sent, idag igen. Men jag hann ändå med det jag ska göra på morgonen, förutom att ta ut Kiara. Men det lär väl Dennis göra nu ändå.
På något sätt tar det alltid mycket längre tid för mig att åka hem än att åka till jobbet. En timme tar det på morgonen från dörr till dörr. På eftermiddagen kan jag gå från jobbet, säg kvart över två, och då är jag hemma typ halv fyra. Haha, en kvart längre. Inte så mycket att gnälla över, va?

Jaja, jag är iallafall på väg mot jobbet nu och det är ju huvudsaken. Idag ska jag både öppna och stänga, imorgon är det bara stängning. Sicken tur att jag har en praktikant som kan hjälpa till! :) Nu ska jag läsa lite andra bloggar, skriva i min kalender och.. Tänka.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0