Så irriterande!

Förra veckan betalade företaget, som jag jobbade åt för 6 månader sen, in min lön till facket. Det innebar för mig att jag skulle fått in pengarna på kontot i måndags, senast tisdags. Om jag har fått dom? Näääääe, för allt ska ju ta sån jävla tid hela tiden. Nu har jag väntat i ett halvår på lönen, ska jag behöva vänta någon månad till för att facket är sega? Jag är jävligt tacksam över att facket finns, för dom har hjälpt mig väldigt mycket genom att föra min talan mot det där företaget och genom att skicka ut kravbrev på lönen och så.. Men jag tycker inte att jag ska behöva vänta längre. Vad gör man när det är facket som strular? Ombudsmannen (kvinnan) som jag har haft kontakt med är i princip onåbar. Det håller ju inte i längden..



Kommentarer
petra

Nä men det ska ju inte hända, sp fort dom ser att din lön finns på deras konto sp ska dom skicka iväg den..

Ang pepparkakshuset så var ju det vi gjorde perfektion;) claudias vart bara en massa kladd och slisk hihi

2011-11-25 @ 08:13:39
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0