Vet ni vaaaad? :D

Idag jobbade jag stängning och hjälpte dessutom till med en litenliten catering efteråt. Som en liten bonus och tack för hjälpen fick jag välja ett par solglasögon! NAJS. Dom hade alla möjliga märken, bl.a. Gucci, D&G, Burberry, Versace, Ray Ban.. Jag gick omkring i en halvtimme och velade över typ 16 olika par från lite olika märken, men fastnade för ett par från Ray Ban. Dom kändes så JAG! Jag är redan helt tokförälskad i dom, känns så himla tråkigt att det inte är strålande sol ute. Jag vill ju kunna använda mina nya sunglasses, jaaops!

Nu ska jag kolla till kladdkakan, ttyl!





Kommentarer
petra

Vad kul! Grattis =) Vi fick ju också en liten bonus när vi hade hand om en teenyweenie little catering för ett flygbolag.. 5 varsinna resor med flygbolaget inom europa.. Men det bolaget gick ju i konkurs.. =(

Snuvad på konfekten..Buhuuu

2011-11-08 @ 09:14:39
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0