14. Saker du gör vardagligen

Jag kliver upp på morgonen, dricker kaffe och sminkar mig samtidigt som jag går igenom bloglovin' och läser uppdaterade bloggar. Fem minuter innan jag ska gå springer jag omkring i lägenheten och letar kläder jag ska ha på mig under dagen, oftast är jag så stressad att jag blir lite arg på mig själv.

Sen jobbar jag.

När jag kommer hem går jag ut med Kiara, sen ställer jag mig oftast och diskar. Efter disken lägger jag mig i soffan och vilar lite tills Dennis kommer hem från jobbet, sen äter vi middag och så drar vi iväg och tränar tre dagar i veckan. När det inte är träning brukar jag åka hem till Nathalie och umgås lite med henne.

Jag gör inte så mycket om dagarna egentligen, det är väl mest morgonrutinerna som är samma lika varje morgon..



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0