4, 5, 6, 7.

4. Det här är jag bra på

Jag är jävligt bra, eller rättare sagt GRYM, på att bli arg för småsaker. Haha, finns nog inget mer att säga om det..

5. Favoritbilder jag tagit


6. Alla levande väsen i hushållet

Jag (Sandra för er som missat vad jag heter, haha) bor tillsammans med Dennis (som är min pojkvän, ni som mot förmodan kan ha missat det) och vi har en hund som heter Kiara. Jag har även världens absolut bästa lille grabb, Ticke (Christopher heter han egentligen) som visserligen inte bor här på heltid, men han hälsar på iallafall. Bästa! Ticke bor i Göteborg (uschochfyochblä!) och kommer och hälsar på mig och Dennis med jämna mellanrum. T.ex. nu på fredag, då ska jag åka och hämta honom och så stannar han tills på måndag. Sen kommer han hit efter två veckor igen och stannar i två veckor. LOVELY.

7. En sak som aldrig får hända!

Det finns många saker som jag inte vill ska hända, och det är bara saker som man inte pratar om högt. Meeeen okej, jag antar att något som aldrig får hända är... Hm... Att jag förlorar hoppet.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0