8, 9, 10

8. Min största rädsla/fobi

Jag är rädd för fåglar, småkryp och nya smaker.

9. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

Jag skulle faktiskt inte vilja byta liv med någon, inte ens för en dag. Anledningen till det är att jag trivs så bra med mig själv.

10. Tio saker du inte visste om mig
  1. Jag är inte nagelbitare längre.
  2. Jag är världens bästa mamma till min son.
  3. Jag hatar när det ligger dammråttor på golvet.
  4. Jag är, från början, vääääärsta hästtjejen!
  5. Jag är pappas förstfödda barn.
  6. Min bästa vän är jag själv.
  7. Jag är egentligen den fegaste människa som finns.
  8. Jag får blåsor på tungan av salta saker, t.ex. popcorn..
  9. Jag har blivit så bekväm av mig att jag nästan alltid tar med mig mat från jobbet.
  10. Jag har världens bästa pojkvän!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0