Är det torsdag? Onsdag? Lördag?

Jag har haft något fel på mitt tidsperspektiv idag. På riktigt alltså. När jag kom till jobbet imorse började jag skriva tavlan och skrev upp morgondagens maträtter. Jag har flera gånger trott att det varit torsdag och tänkt att det bara är eeeen jobbdag kvar, sen är det helg! Men ikke. För en liten stund sen tittade jag på klockan och fick lite panik. Jag var helt säker på att klockan var 21.30-ish, men ikke. 23.00 (!!!) var klockan. Det är sovadags nu. För länge sen egentligen..

Så ja, nu säger jag godnatt. Imorgon följer Ticke med mig till jobbet, ska bara jobba tre timmar då, och han tycker det är roligt att följa med dit. Jaja.. Godnatt, sa vi väl?

(Btw, kolla hur grym jag är på wordfeud ibland!)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0