Baaaara 4 timmar kvar..

Nu sitter jag och Ticke på tåget på väg hem till Stockholm. Vi har ungefär 4 timmar och 20 minuter kvar av resan, sicken tur då att jag bokade uppresan med internet hela resan! Just nu sitter Ticke och spelar memory på min iPhone, jag sitter och skriver rent den där listan som jag ska göra till extrajobbaren. Det blåser kallt på tåget, så nu börjar jag få lite ont i nacken.. Ålderstecken, kanske? Nej, haha!

På söndag ska vi på 1-årskalas! Vet dock inte vad vi ska köpa i present till den lille grabben, men vi hittar säkert på någonting roligt.

Det ni ser  på Tickes näsa är ett plåster från när han blev knuffad (av misstag typ) på dagis.

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0