En dag i städningens anda.

Uschiamej, vad jag har städat idag! Jag har dammsugit och torkat golven i alla rum utom sovrummet och köket. Det är dom enda rummen som är kvar och dom tänkte jag passa på att ta nu när Dennis och hans lillasyster är ute med Kiara i hundrastgården. Just nu har jag dock tagit en liten paus i städandet.. Blev så fruktansvärt trött helt plötsligt så jag bryggde lite kaffe och sitter just nu och dricker det.
Efter städningen ska jag hoppa in i duschen, jag och Nathalie ska ju på Ladies Night ikväll! Det ska bli så kul :) Tack än en gång till min chef som gav mig biljetterna!

Nä, nu är det dags att fortsätta med städningen.. Roligare än såhär blir det tyvärr inte för tillfället. Meeeen, jag laddar upp bilder under morgondagen från ikväll, för bilder kommer jag ta!

PUSS!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0