För mycket pengar?

Det känns som att jag har på tok för mycket pengar kvar, kan det vara så att jag har glömt någon räkning? Det måste jag kolla upp senare! Vet dock att jag har betalat in två stycken som jag egentligen inte hade räknat med, men vafaaaan? Hm.. Jaja. Kanske blir en tur till det blågula varuhuset idag också? Skulle verkligen vilja köpa en ny matta till vardagsrummet, och jag har hittat den PERFEKTA! Har även hittat två hyllor jag bara måste ha, så jag tror minsann att jag ska köpa dom, om dom finns kvar.
Det känns lite som att den här lägenheten mer och mer börjar likna ett hem. Det är bara vissa detaljer som jag skulle vilja fixa till, t.ex i vardagsrummet där vi har datorn. Det ser enbart stökigt ut tycker jag, likaså dom svarta bokhyllorna. Der ser ut som att vi tagit en varsin möbel och bara ställt mot en varsin vägg.. Haha. Typ.

Menmen, vi tar en tur till IKEA sen, det blir superbra. Hoppas bara att mina hyllor finns kvar då...





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0