Idag, kära vänner..

.. har jag haft ett rent helvete med min hosta! Jag har hostat och slemmat och haft svårt att andas och ja.. Men jag jobbade på som vanligt iallafall! Jag tror att jag gjorde klart allt som skulle göras idag, dock glömde jag bort två grejer. Men det är inte så viktigt, det kan lila gärna göras imorgon av mina kollegor :)

Imorgon klockan 07.44 går mitt tåg från centralen till Göteborg. Ska hämta hem lillsheiten min, och så ska han stanna i TVÅ VECKOR. Hur bra det känns? SÅÅÅÅ BRA! Har längtat efter den här dagen i en evighet eller två.

Nej, nu ska jag ut med Kiara, sen hem och lägga mig i sängen och kolla på film.. Nämnde jag förresten att jag har köpt nya skor idag? :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0