Jag är lite sjuk..

.. men jag gick till jobbet iallafall! Som alla vet så har ju vi haft mellan 10-15 grader i våran lägenhet sen temperaturerna blev lägre utomhus. På grund av detta har jag blivit dunderförkyld! Inte okej, enligt mig. Dock var JHAB här i fredags och gav oss ett värmeelement (som btw inte fungerar som det ska), och så fick vi låna en värmefläkt av N. Temperaturen ligger väl på runt 17 när jag kliver upp vid halvsju nu, men det är fortfarande fyra grader under JHAB's standard för lägenheterna här uppe.. Undrar om dom betalar min sjuklön om jag åker på lunginflammation eller så? Nae, skulle inte tro det va..

Bara fyra dagar kvar tills min prins kommer hem nu! Längtarsåfruktansvärtmycket.

PUSS.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0