Jag har så ont..

.. i bröstkorgen efter den här förkylningen! Det känns nästan som att det brinner i lungorna varje gång jag hostar. Usch! Men ja, annars mår jag toppen! Har jobbat idag, ovanligt va? Haha :)
Det var en gäst som frågade mig idag om jag bor i Jakobsberg, hon kände igen mig efter att ha sett mig gå med "väldigt raska steg" någonstans.

Ärligt talat så har jag inte så mycket att blogga om för tillfället. Dagarna flyter på utan större problem, jag jobbar, Dennis jobbar.. Ja, sen kommer vi hem från jobben och slappar. Nästa vecka ska jag börja träna igen, har inte velat göra det nu när jag är sjuk, som ni säkert förstår.
Nu ska jag fortsätta med mitt, ttyl!

PUSS!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0