Nu är det äntligen dags!

Jag ska strax krypa ner i sängen, men först tänkte jag blogga lite snabbt.
Idag har jag varit riktigt effektiv! Först var vi ju på IKEA och handlade hem lite saker och när vi kom hem satte jag ihop tvättkorgen och så gjorde jag lite andra (o)nödvändiga saker. Sen, ska ni veta, så spikade jag fast såna där sladdgrejer mot listerna vid golvet, så nu har vi inga sladdar överallt längre! Och så fick jag tummen ur arslet och satte upp dom nya gardinfästena i sovrummet, så nu ser det rätt okej ut med gardinerna :) Och så har jaaaag, diskat, tvättat, hängt upp tvätten, vikt tvätt, dammsugit och lagat mat. DUKTIGASANDRA! När lönen kommer ska jag kila iväg till IKEA igen och köpa ny klädsel till soffan, för den ska vara svart. Och så tänkte jag väl passa på att kolla på blocket om det finns något fint marmorvardagsrumsbord (låååångt ord..) som skulle passa in hemma hos oss.

Dags att sova, godnatt!



Kommentarer
Emilia

Sv: Hej! Vad roligt :) Dom är riktigt fina. Jag vet inte riktigt vad frakten ligger på, men skulle tippa på under 50 kronor. Kan kika upp det mer :)

2011-10-23 @ 00:06:09
URL: http://emilly.webblogg.se/
felicia - fotokobran

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

2011-10-23 @ 15:13:53
URL: http://fotkobran.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0