Uppdateringen som jag lovade..

.. blir uppenbarligen inte av. Jag är jättetrött redan nu, så jag ska nog gå och lägga mig om inte alltför lång tid.

Btw, på fredag ska jag hämta världens bästa son! Den här gången stannar han i två veckor, ska bli så kul! Jag längtar verkligen efter att få träffa honom igen, jag ser fram emot varje umgängestillfälle så himla mycket. Vi hittar inte på värsta grejerna när han är här, men vi leker iallafall. Han har roligt när han är här, det märks så himla väl på hela honom! När min son är lycklig, då är jag lycklig. Nästa helg när Ticke är här ska vi mest ta det lugnt. Han blev ju sjuk sist han var här och jag är rätt säker på att det är för att det var kallt i lägenheten. Vi har haft mellan 10-15 grader på dagarna, antagligen lite kallare på nätterna. Men nu har vi äntligen fått hem ett värmeelement, så nu är det relativt varmt och skönt! :)

Nu ska jag fortsätta med mitt tevetittande, vi hörs sen!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0