Vab imorgon..

Imorgon är jag hemma och vabbar med finaste prinsen. Någon idiot (en av våra grannar, I kbps who you are!) har tydligen lekt med rökelser i sin lägenhet (eller är det porten?). Det staaaank så fruktansvärt mycket, luftrören typ drogs ihop helt och hållet pga lukten. Inte okej. Och Ticke reagerade genom att börja hosta supermycket. Inte okej! Så, jag tror att jag ska sätta mig och skriva ihop ett fint brev till grannen imorgon.
"Kära granne. Vi VET att ni finns, det hörs varje kväll och natt. Vi VET att ni bor granne med oss. Vi står ut med mycket skit från er, och vi klagar nästan aldrig. Några gånger har vi visserligen försökt, vi har varit och knackat på hemma hos er. Men, ni öppnar aldrig. Varför? Grannsämja är a och o här, det borde ni veta. Att ni håller på med rökelser och skit, fine. Inte mig emot, men SNÄLLA! Gå ut på balkongen då, för dom där rökelserna luktar bajs blandat med parfym och gammal eldsvåda. Typ. Det ger mig migrän.
Jag kan också ge er migrän. Ska vi byta tjänster eller vara vänner?
Mvh
En granne som vill kunna somna utan huvudvärk och utan ett hostande barn."



Kommentarer
Petra

Hihi, em eloge för alla anonyma lappar till grannarna :p då får man sagt det man vill men man behöver inte vara rädd för en konflikt.. ;)

Rökelse är ju gamalt beprövat för att trolla bort haschlukt.. Dom kankse har något fuffens för sig?

Ring mig när du ser detta och sitter framför datorn..

2011-10-31 @ 15:25:08
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0