Det är svårt ibland..

Ibland är det svårt att hålla humöret på topp. För mig är det svårt nästan (observera att jag skriver nästan) hela tiden. Jag är van att bli dumförklarad, hånad, fnyst åt.. Men jag orkar inte med det här längre.. För vet ni vad som händer om jag lägger fokus på sånt istället för det som är bra i livet? Jag blir ledsen. Jag går in i mig själv så djupt vid dom tillfällena det händer, så jag tänker inte på någonting annat. Överhuvudtaget. Jag hatar när det blir så, hatarhatarhatar. Det drabbar nämligen inte bara mig själv...
Men ja, nog tjatat om det där. Jag ska försöka att inte tänka på saker som har hänt idag, saker som har sagts av en annan människa.



Jag vill ha min son hos mig. Jag saknar honom så otroligt mycket.. Jag längtarlängtarlängtar till nästa fredag, då kommer min prins hem till mig.



Förlåt mig.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0