Domdomdoooom.

För en gångs skull hann jag med bussen som jag ska ta när jag börjar halvnio. Det var dock rätt nära att jag inte hann med tåget, kom upp på perrogngen typ en minut innan tåget kom in..

På fredag nästa vecka kommer Ticke hem och hälsar på :) Vi har inte direkt några storslagna planer för den helgen, förutom ett bröllop på lördagen.. Känns lite läskigt, vet inte om jag ska skratta eller gråta över det. Det lutar åt det sistnämnda, haha.

Idag blir det nog lugnt på jobbet, hoppas jag iallafall. Igår var det katastrof, inte så att det märktes bland gästerna eller så, men ja.. Jag var jättetrött och mina kollegor var i sina egna små världar, så det var lite grejer som inte blev riktigt som dom skulle bli. Typ. Nu ska jag fortsätta med mitt tågåkande, ttyl!



Kommentarer
Carro

Ska du gifta dig gumman? o jag är inte bjuden.. hahaha ;)

2011-09-22 @ 09:19:54
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se
Petra

Tack gummsan, så rart skrivet =)

Bröllop? Inte ditt hoppas jag för nästa gång SKA jag vara med! Hihi!! ;)

2011-09-23 @ 09:17:26
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0