En bra helg.

Jag har haft en otroligt bra helg! I fredags var jag ute med Mia, ni vet min föredetta SamboMia, haha. Blev lite kastrullfulla, men vi hade kul. Igår var jag ute med min vapendragare Nathalie, alltid lika kul! Dock var det en värdelös DJ i Kristallrummet på The Bridge, inte ok. Han var dryg och otrevlig och allmänt värdelös, men det gick ju dansa lite grann iallafall.
Jag ska hoppa in i duschen en snabbis för om en stund ska vi bege oss hem till Dennis mamma. Vi ringde henne och bjöd in oss själva på middag, så i gengäld ska jag få hjälpa till med maten (och få kaffe!). Mmm, mat! Köttbullar eller pannbiff, någonting med köttfärs iallafall.

Bajjbajj!



Kommentarer
Carro

MIZZ U!! Önskar att jag hade tid att komma till dig men jag har ju inte de. snyft



Mizz u <3 <3

2011-09-04 @ 20:35:11
URL: http://MizzCarro87.bloggplatsen.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0