tomma ord.

Ingenting gör jag rätt. Absolut ingenting. Men jag borde ju ha fattat, jagärjuinteutvecklingsstörd?.. Jag hatar mitt jag. Hatar det så djupt, så det är ingenting värt. Verkligen ingenting.
Jag förstår inte vad som händer, vad som har hänt eller vad som kommer hända.
Däremot förstår jag att jag har gjort fel. Jag gjorde fel från början. Från allra första början alltså. Jag önskar att jag kunde radera tiden som varit och bara spola förbi allting. duförstårinte
Det är dags för mig att börja om igen, igenigenigen.
Det är som att prata ut i tomma intet.

Är det nu jag ska be om hjälp?

Det är tomma ord som sägs, tomma löften som ges.
För jag vet att det inte kommer hända någonting.
Jag vet att det ändå inte är värt något i slutändan.
absolutingenting

Det bästa vore om jag fick tag på någonting. Då skulle problemet vara ut världen väldigt snart. Men det går inte. Det är svårare än man tror. jagärsåjävlafasthär

Lite mat nu, kanske?



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0