Gissa vem som kommer ha träningsvärk imorgon?!

Japp, rätt gissat! Jag kommer ha väääärldens träningsvärk i hela kroppen! Har varit och tränat idag med min pappa :) Haha, dock har jag världens sämsta koordination och vet inte jämt vad jag gör med fötterna bl.a. Men det kommer väl med tiden, antar jag? Det var iallafall sjukt roligt att träna idag och jag ska försöka ta mig dit varje tisdag och torsdag i fortsättningen, eventuellt bara torsdagar.. Haha :)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, luktar nog inte som Sveriges mysigaste Sandra för tillfället ;)



Kommentarer
Petra

Såklart du får :D Har själv kopierat ;) hihi

2011-09-28 @ 08:08:47
URL: http://skrutta.blogg.se/
Petra

Vad var det du tränade föresten? Inte boxning va? Kommer ihåg när jag var med i svettiga lokalen och körde med gubbarna, faan vad skoj det var! Riktigt bra träning..

2011-09-28 @ 08:09:55
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0