Har precis kommit..

.. hem från träningen. Det är så jävla skönt att träna! Jag ska verkligen försöka fortsätta med det!

Btw, läste i tidningen idag om Rebecca & Fiona, den nya DJ-duon tydligen. Det var bara en liten notis visserligen men ändå så att jag la märke till den. Såg efternamnet Scheja och blev lite förvånad.. Inte fan har jag fattat att Rebecca är den Rebecca jag lekte med när jag var liten! Haha, så kan det gå ^^ Dennis tycker jag ska ta kontakt med henne och kolla om hon minns mig, men det känns inte så lockande:
"Aa, tja! Det är typ 15 år sen, MINST, som du och jag pratade med varandra men du kommer väl ihåg mig? Blond.. Kort.. Aa, ganska blyg.. Min mamma var städerska hos er.." (Pinsam tystnad) "Nähä? Men då kanske jag ska säga ATT JAG INTE VET VEM DU ÄR HELLER??!"
Kan det låta så, tro? Haha..

Vem vet, hon kanske minns mig bättre såhär:



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0